Han sortit imatges d’una controladora plorant perquè l’havien obligat a anar a treballar a punta de pistola; resulta, que s’ha sabut, que aquesta impresentable, mentia i el que va explicar va ser una gran mentida teatralitzada. Sense contemplacions, se l’hauria de fotre al carrer ja.
L’any 1981, a Estats Units, als pocs mesos de que Ronald Reagan prengués la presidència del país, va patir una vaga de controladors aèris. El que va fer Reagan va ser militaritzar l’espai aeri, va fer fora a tots els controladors/controladores, en va formar de nous, es va negar a readmetre els que havien estat acomiadats, als pocs mesos tots els controladors eren nous, i des d’aleshores a EEUU no hi ha tornat a haver cap vaga.
A veure, si d’una vegada, aquí és pren una decisió contundent, se’ls fot a tots al carrer, i s’acaba amb aquestes xantatges que afecten a tanta gent.
En Cèsar Cabo ha manifestat que tenen molt estrès. Recordem que aquets personatges estan cobrant 300.000 euros l’any, com a mínim.
En una entrevista d’aquesta setmana, el controlador Daniel Zamit, es queixava de que s’ha quedat sense vacances. És pot ser més imbècil?.
Estos son temas que no toco en este blog, pero si que hablo de las cosas que me afectan, y en este caso, me afecta a mí ya las 600.000 personas que dejaron colgadas en los aeropuertos, por culpa de una huelga inmoral, salvaje e inadmisible llevada a cabo por todos los controladores / controladoras aéreos, que este par de irresponsables representan y defienden.
Han salido imágenes de una controladora llorando porque le habían obligado a ir a trabajar a punta de pistola; resulta, que se ha sabido, que esta impresentable, mentía y lo que explicó fue una gran mentira teatralizada. Sin contemplaciones, se le debería hechar a la calle ya.
En 1981, en Estados Unidos, a los pocos meses de que Ronald Reagan tomara la presidencia del país, sufrió una huelga de controladores aéreos. Lo que hizo Reagan fue militarizar el espacio aéreo, echó a todos los controladores/controladoras, formó de nuevos, se negó a readmitir a los que habían sido despedidos, a los pocos meses todos los controladores eran nuevos, y desde entonces en EEUU no ha vuelto a haber ninguna huelga.
A ver, si de una vez, aquí se toma una decisión contundente, se les hecha a todos a la calle, y se acaba de una vez con estos chantajes que afectan a tanta gente.
El guapo César Cabo ha manifestado que tienen mucho estrés. Recordemos que estos personajes están cobrando 300.000 euros al año, como mínimo.
En una entrevista de esta semana, el controlador Daniel Zamit, se quejaba de que se ha quedado sin vacaciones. Se puede ser más imbécil?.