Tertulias del vino

tertulias+del+vino+maig+2013
Ahir varem fer una altre edició de les nostres tertulies, a l’hotel Husa Oriente, de Barcelona.
Varem omplir la sala amb una seixantena de persones. Va obrir el tast el vi del Celler Abadal, DO Pla de Bages, amb el seu vi picapoll 2012. Un vi expressiu, fresc, de fruita marcada, certament voluptuós.
El següent vi va ser un rosat, de Bodegas Inurrieta, DO Navarra, un vi elaborat amb garnatxa i una mica de Merlot. És un vi amb color, viu, llaminer, amb una boca contundent, amb estructura, però molt agradable de veure.
El primer negre va ser un vi de Bodegas Maset del Lleó, DO Catalunya, el seu Garnatxa 2011, un vi fet amb Garnatxa de la Serra de Pàndols (Tarragona). Un vi molt agradable en nas, net, fruita negra concentrada, i amb una boca amable i llarga.
Varem acabar amb un gran clàssic, una Viña Alberdi 2006, de les Bodegas la Rioja Alta SA, un vi de la DOCa Rioja, fet amb tempranillo. Degut en part, a la seva criança, trobem un vi molt ric en matisos en nas, de complexitat aromàtica, suau en boca, però fàcil de beure, i amb un gran ventall de possibilitats a l’hora de maridar-lo.
El tast es va acabar amb la presentació dels productes de Can Manent, empresa dedicada a la elaboració de productes de l’anèc. En aquesta ocasió varem tastar bombons de foie, croquetes d’ànec, i pernil curat d’ànec (magret curat).
Voldria agrair la bona acollida per part dels assistents, al projecte Tertulias del vino, i als cellers i elaboradors per confiar en aquest projecte. Moltes gràcies a tots i fins a la propera cita, el dia 18 de Juny, a les 20h00.
can+manent+foie+i+croquetes

can+manent+pernil
els bombons de foie, amb festuc, i amb ametlles, i el pernil d’ànec.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Tens cap dubte?
Enviar WhatsApp
Skip to content