Vis a Vis al TR3SC

vis%2Ba%2Bvis%2Btr3sc
Maridar trobades culturals amb cellers de la Denominació d’Origen Penedès. Aquesta és l’aposta de la nova edició de cicle Vis à Vis, organitzat pel Club Català de Cultura TR3SC. L’organització ha escollit únicament cellers de la DO Penedès per a la 13ena edició del cicle Vis à Vis, que es durà a terme entre els mesos de gener, febrer i març de 2017, al Museu Europeu d’Art Modern de Barcelona.
És la primera vegada que aquesta iniciativa cultural dedica en exclusiva un dels seus cicles a una única denominació d’origen, i l’escollida ha estat la DO Penedès. Així, en cadascuna de les 8 sessions programades, un grup de 80 socis del TR3SC gaudiran de tres vins d’un celler de la DO Penedès, durant una trobada-col·loqui amb un artista o personalitat rellevant del panorama cultural català.
El Museu Europeu d’Art Modern (MEAM), situat en un palauet del barri del Born de Barcelona, ​​serà l’escenari d’aquestes xerrades, organitzades des de 2013, amb l’objectiu d’unir el món cultural amb el món vinícola. Les trobades tindran un format entrevista i estaran conduïdes pel director del TR3SC, Miquel Curanta, amb la participació activa dels assistents, que podran intervenir i fer preguntes al convidat.
La conversa es maridarà amb una presentació i tast de vins, guiat pel responsable d’un celler de la DO Penedès convidada al col·loqui, que presentarà cada vi acompanyat d’una petita degustació d’embotits o formatges de la Cooperativa Plana de Vic.
Aquesta edició del Vis à Vis destaca per presentar un gran elenc d’artistes i personatges de la cultura catalana, destaquen actrius com Aina Clotet, showmans com Queco Novell, Toni Albà o Àngel Llàcer, passant per periodistes o reconeguts músics i cantants com Núria Feliu, Jordi Savall o Arnau Tordera (Obeses).
Els cellers de la DO Penedès participants en el cicle es caracteritzen per la diversitat i qualitat dels seus vins i filosofies d’elaboració. Així, cal destacar la presència de Pinord, Mas comtal, bodegass Torres, Vilarnau, Can Suriol, Can Descregut, Domènech.Vidal (Vallformosa) i Bolet.
Calendari del 13è Cicle Vis à Vis del TR3SC
Aina Clotet i Bodegues Pinord – 26 gener
Queco Novell i Mas Comtal – 7 febrer
Periodista i Bodegues Torres – 9 febrer
Àngel Llàcer i Vilarnau – 21 febrer
Toni Albà i Can Suriol – 23 de febrer
Arnau Tordera i Can Descregut – 28 febrer
Jordi Savall i Domènech Vidal – 2 de març
Núria Feliu i Caves Bolet – març 9

Font: Parenthesis

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Tens cap dubte?
Enviar WhatsApp
Skip to content